10 قابلیت آپدیت جدید اینستاگرام(2022) که باید بدانید
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

دانستن تغییرات در آپدیت جدید اینستاگرام شما را چندین قدم جلوتر از رقبای خود قرار می دهد. استفاده از این ویژگی ها به شما کمک می کند تا محتوای جالب تری برای افزایش درآمد خود در اینستاگرام ایجاد کنید. پس با ما همراه باشید تا در مورد این ویژگی ها بیشتر بدانید.

اگر مدیر یک صفحه در اینستاگرام هستید؛ دانستن ویژگی های آپدیت جدید اینستا بسیار مهم است. استفاده از امکانات و آپدیت های جدید اینستاگرام نقش مهمی در جذابیت صفحه شما و افزایش تعداد فالوورهای شما دارد. در ادامه مطلب معرفی ویژگی های جدید آپدیت اخیر اینستاگرام.

با بسته های اضافی می توانید به راحتی فالوورهای خود را بدون ترس از آپدیت اینستاگرام افزایش دهید.

1- حالت تاریک و اینستاگرام

این ویژگی به شما این امکان را می دهد که تم و رنگ صفحه اینستاگرام خود را به سیاه (به جای سفید) تغییر دهید. حالت تاریک علاوه بر افزودن رنگ به اینستاگرام شما می تواند در شرایط کم نور مفید باشد.

نحوه فعال/غیرفعال کردن حالت تاریک

شروع به کار در آیفون: به تنظیمات آیفون خود بروید، Display & Brightness را انتخاب کنید، سپس تاریکی را تنظیم کنید.
فعال سازی در گوشی های اندروید: به تنظیمات اینستاگرام بروید، گزینه Theme را انتخاب کنید، تم تیره را فعال کنید.

۲- ایمیل را در اینستاگرام چک کنید

آیا تا به حال ایمیلی از اینستاگرام دریافت کرده اید؟ این ایمیل می تواند اعتبار شما را تأیید کند. یا اینکه برای تغییر رمز عبور فرستاده شده اید. یا حتی در برخی موارد حاوی لینکی است که با کلیک روی آن حساب کاربری شما را حذف می کند.

ممکن است بسیاری از کاربران به این ایمیل‌ها اعتماد کرده باشند و متوجه شده باشند که حساب کاربری آنها فقط به دلیل کلیک روی آن در معرض خطر قرار گرفته است. این یک روش سنتی کلاهبرداری به نام "فیشینگ" است. این ایمیل توسط افراد ناشناس ارسال شده است که قصد دارند شما را فریب دهند تا نام کاربری و رمز عبور خود را در محیطی شبیه به اینستاگرام وارد کنید.

پس از آن، آنها می توانند بلافاصله وارد حساب کاربری شما شوند و کنترل را در دست بگیرند! با این روش ساده شما هک می شوید. پس از مشکلات فراوان در این سایت، اینستاگرام تصمیم گرفت راه حلی برای این مشکل بیابد. راه حلی که به کاربران کمک می کند بفهمند آیا این ایمیل واقعاً از اینستاگرام است یا خیر.

با این قابلیت جدید اینستاگرام می توانید ایمیل هایی را که اینستاگرام در 14 روز گذشته برای شما ارسال کرده است، مشاهده کنید. بنابراین به راحتی می توانید از صحت ایمیلی که دریافت کرده اید مطمئن شوید.

3- تایید ایمیل اینستاگرام را فعال کنید

به پروفایل اینستاگرام خود بروید و سپس به تنظیمات بروید. امنیت و در نهایت گزینه "Email from Instagram" را انتخاب کنید. در اینجا می توانید لیستی از ایمیل هایی که در 14 روز گذشته برای شما ارسال شده است را مشاهده کنید.

البته راه های دیگری نیز برای شناسایی ایمیل های جعلی وجود دارد. آدرس ایمیل فرستنده را بررسی کنید. اگر چیزی غیر از Instagram.com باشد، احتمالاً اسپم و جعلی است. همچنین به یاد داشته باشید که اینستاگرام برای تایید یا لغو حساب شما با آدرس ایمیل شما تماس نمی گیرد.

ایمیل هایی با این محتویات را به عنوان بدترین سناریو در نظر بگیرید و همیشه از برنامه ای برای آگاهی از صحت این ایمیل ها استفاده کنید.

4- فعالیت برخی از کاربران را در حساب خود محدود کنید

اینستاگرام ویژگی نسبتا جدیدی به نام «محدودیت» را معرفی کرده است که به کاربران اجازه می‌دهد ارتباط با کاربر دیگری را که با آن راحت نیستند، محدود کنند.

محدودیت ها با مسدود کردن سایر کاربران متفاوت است. وقتی شخصی را بلاک می کنید، آن شخص می تواند ببیند که بلاک شده است. اما در حالت محدود متوجه آن نمی شوید. آنها حتی می توانند روی پست های شما نظر بدهند، اما فقط آنها و شما می توانید آن نظرات را ببینید و هیچ کس دیگری.

اگر شخصی را محدود کنید، نظرات او به قسمت نظرات محدود منتقل می شود که در صورت تمایل می توانید آنها را ارسال کنید.

چگونه از ویژگی محدود شده در آپدیت جدید استفاده کنیم؟

اگر کاربر مورد نظر شما قبلا نظری گذاشته است، می توانید برای انتخاب آن روی نظر او کلیک کنید. در این مورد، در علامت! روی آن در بالای صفحه ضربه بزنید و از منوی باز شده گزینه حاشیه را انتخاب کنید.

راه دیگر برای انجام این کار استفاده از تنظیمات پروفایل است. به پروفایل خود بروید در قسمت تنظیمات گزینه privacy را انتخاب کنید. با انتخاب گزینه حساب محدود می توانید بدون اطلاع آنها هر تعداد نفر را که می خواهید به این لیست اضافه کنید.

5- هشتگ Olrhain

اخیراً اینستاگرام قابلیت ردیابی و رتبه بندی برداشت های هشتگ خود را اضافه کرده است. پیش از این، ارزیابی اثربخشی و برداشت هشتگ ها آسان نبود. آپدیت جدید اینستاگرام به ما این امکان را می دهد که بفهمیم کدام هشتگ برای ما موثر بوده و منجر به فالوورهای واقعی بیشتر یا فروش بهتر در اینستاگرام شده است. یا هر کدام از آنها مناسب نیستند و نباید استفاده شوند. اگر به دنبال برنامه ای برای خرید فالوور اینستاگرام هستید، خواندن این مقاله را به شما توصیه می کنیم.

چگونه از هشتگ های ایمپرسیون استفاده کنیم؟

یکی از پست هایی را که هشتگ کرده اید باز کنید. روی دکمه "Insight" کلیک کنید و برای دسترسی به بخش صفحه اسکرول کنید. اگر به پایین بروید، "Impressions from hashtag" را خواهید دید. در اینجا می توانید هشتگ ها و برداشت های آنها را با جزئیات مشاهده کنید.

هیچ برداشتی از هشتگ خود دریافت نمی کنید؟ ممکن است از کلمات کلیدی مناسبی استفاده نکنید! برای کشف بهترین و محبوب ترین هشتگ های اینستاگرام فارسی، لیست هشتگ های آماده فارسی ما را بخوانید.

6- حذف فالوورهای جعلی در آپدیت جدید اینستاگرام

بسیاری از صفحات برای افزایش فالوور خود به استفاده از ربات های فن متوسل می شوند. این ربات ها فالوورهای جعلی زیادی را به صفحه شما اضافه می کنند که در دراز مدت می تواند برای شما مشکل ایجاد کند.

یکی از این مشکلات این است که فالوورهایی که ربات به صفحه شما اضافه می کند با الگوریتم های اینستاگرام مطابقت ندارند. این بدان معناست که هیچ تصویر نمایه، بدون نام کاربری معنی دار، بدون بیو، بدون صفحه فعال و به اشتراک گذاری پیام ها یا داستان ها وجود ندارد. اینستاگرام ممکن است این حساب ها را مسدود کند.

یا اگر اینستاگرام آنها را حذف نکند، افراد جدیدی که به صفحه شما می آیند فالوورهای شما را می بینند و اعتمادشان را به شما از دست می دهند. بنابراین ممکن است بخواهید قبل از اینکه این اتفاق بیفتد، آن فالوورها را حذف کنید.

به لیست فالوورهای خود بروید و حسابی را که فکر می کنید جعلی است انتخاب کنید. (شما می توانید این مشکل را بر اساس تصویر، نام کاربری یا محتوای موجود در پروفایل آنها شناسایی کنید). پس از انتخاب شخص، روی سه نقطه سمت راست دکمه فالوور کلیک کرده و گزینه Remove را انتخاب کنید. به یاد داشته باشید که انجام این کار تعداد فالوورها را کاهش می دهد، اما روابط شما را افزایش می دهد. (چگونه فالوورهای جعلی را حذف کنیم)

7- شمارش معکوس در استوری آپدیت جدید اینستاگرام

با استفاده از این قابلیت می توانید استیکر شمارش معکوس را به استوری های اینستاگرام خود اضافه کنید. در موارد زیر می توانید از برچسب شمارش معکوس استفاده کنید:

رویدادها / تبلیغات / اعلامیه های افتتاحیه
به دنبال کنندگان خود یادآوری کنید که در وبینار ثبت نام کنند
زمان انتشار پست جدید را اعلام می کند
فالوورهای شما می توانند خودشان با زدن شمارش معکوس آن را فعال کنند. وقتی این کار را انجام دادید، وقتی شمارش معکوس تمام شد، در بخش اعلان‌ها اعلانی دریافت می‌کنند.
نحوه استفاده از آمار و آپدیت های جدید اینستاگرام
استوری جدید اینستاگرام بسازید. روی نماد استیکر ضربه بزنید و نماد شمارش معکوس را انتخاب کنید. می توانید عنوانی را انتخاب کنید. سپس تاریخ و زمان شمارش معکوس را تنظیم کنید. با کلیک بر روی رنگ ها می توانید رنگ را سفارشی و سفارشی کنید.

8- ارسال در چند اکانت

آیا تا به حال زمان زیادی را صرف ویرایش، کپشن و هشتگ کردن یک عکس کرده اید؟ سپس متوجه می شوید که در یک حساب کاربری متفاوت هستید؟ اینستاگرام در آپدیت جدید خود این مشکل را برطرف کرده است.

مهم نیست که کدام حساب آنلاین هستید! زیرا به راحتی می توانید تراکنش مورد نظر خود را در حساب های خود جابجا کنید.

این ویژگی به شما امکان می دهد به طور همزمان در چندین حساب پست ارسال کنید. این ویژگی برای کسانی که چندین صفحه برای تجارت خود دارند واقعا خوب است. بدون اتلاف وقت و انرژی، می توانند یک پست را در چندین صفحه منتشر کنند.

نحوه ارسال به چندین حساب کاربری

در اینستاگرام پست بگذارید. وقتی به صفحه جزئیات برسید، بخشی با عنوان "پست به حساب های دیگر" را مشاهده خواهید کرد. در اینجا می‌توانید حساب‌های کاربری را انتخاب کنید که می‌خواهید پست‌های خود را در آنجا منتشر کنید.

9- متن جایگزین (Alt) در آپدیت جدید اینستاگرام

قابلیت جدید Alt Text اینستاگرام این امکان را برای کاربران نابینا فراهم می کند تا از پلتفرم اینستاگرام لذت ببرند. اگر متن جایگزین برای تصاویر شما فعال باشد، هر کسی که از صفحه‌خوان استفاده می‌کند می‌تواند توضیحات شما را با جزئیات بشنود.

می توانید متن این گزینه را سفارشی کرده و خودتان بنویسید. یا اینستاگرام این کار را به صورت خودکار برای شما انجام می دهد. پیشنهاد می شود متن جایگزین تصویر خود را خودتان بنویسید تا توضیحات دقیق تری داشته باشد. زیرا پیشرفت الگوریتم اینستاگرام هر چقدر هم زیاد باشد، باز هم همیشه دقیق و دقیق نیست.

اگر SEO را مطالعه کرده باشید، می دانید که متنی که در وب سایت خود استفاده می کنید برای رتبه شما در جستجوی کلمات کلیدی بسیار موثر است.

اگرچه اینستاگرام می‌گوید پست‌های آن‌ها مانند گوگل کار نمی‌کنند، شما تشویق می‌شوید از این ویژگی در عکس‌های خود استفاده کنید. بگذارید برای شما مثالی بزنم.

فرض کنید یک عکس منتشر کرده اید و در توضیحات متن جایگزین می نویسید "گل بکار". تنها کاری که باید انجام دهید این است که در جستجوی هشتگ #کاشت_گل شرکت کنید. از این هشتگ استفاده نکنید

نحوه استفاده از متن جایگزین در آپدیت جدید اینستاگرام

هنگامی که یک عکس جدید ارسال می کنید، "تنظیمات پیشرفته" را انتخاب کنید و سپس در زیر "Accessibility" گزینه ای برای افزودن متن جایگزین خواهید دید.

برای افزودن متن جایگزین به عکسی که قبلاً در صفحه خود منتشر شده است، به نمایه خود بروید و پست مورد نظر را باز کنید. روی 3 نقطه (…) کلیک کنید. سپس روی «ویرایش» ضربه بزنید و روی دکمه «افزودن متن جایگزین» در گوشه سمت راست پایین عکس ضربه بزنید.

10- خصوصیات دوستان صمیمی (دوستان صمیمی)

با دوستان نزدیک شما این امکان را دارید که لیستی از فالوورهای خود ایجاد کنید تا داستان های خاصی فقط برای آنها قابل مشاهده باشد. به عنوان مثال، می خواهید یک عکس خصوصی را به اشتراک بگذارید که فقط خانواده یا دوستان نزدیک شما می توانند آن را ببینند، در این صورت می توانید از ویژگی Close Friends استفاده کنید.

چگونه Close Friends را فعال کنیم

به نمایه خود بروید و روی سه خط در بالا و سمت راست صفحه ضربه بزنید. اکنون گزینه Near Friends را انتخاب کنید، اکنون می توانید افراد مورد علاقه خود را به راحتی به این لیست اضافه کنید.

سپس به دوربین استوری اینستاگرام خود بروید و محتوای مورد نظر خود را ایجاد کنید. وقتی برای اشتراک‌گذاری آماده شدید، روی نماد «دوستان نزدیک» در پایین سمت راست کلیک کنید تا مطمئن شوید داستان شما فقط برای آن شخص است!

نتیجه

در این مقاله سعی کرده ایم آپدیت های جدید اینستاگرام را به طور کامل توضیح دهیم. امیدواریم این مقاله برای شما مفید بوده باشد. با این حال، اگر می خواهید از این ویژگی ها استفاده کنید، بدانید که برای شروع کار به فالوورهای زیادی نیاز دارید و افراد بیشتری تلاش شما را می بینند و خرید فالوور می تواند این مشکل را حل کند، لطفا فراموش نکنید.




:: بازدید از این مطلب : 631
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : امین پارسیان
ت : یک شنبه 27 شهريور 1401
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی